Translate

söndag 8 september 2019

Elefanten i rummet...

I dag bestämde jag mig för att ta tag i elefanten i rummet.
Min vikt :)
Jag fick ju inte göra en OP så de kunde hjälpa mig.
Då jag redan har ett stort bråck i magen
som jag redan har opererat.
Har fått ett stort nätt in op, som ska hålla bråcket
där det ska vara.
Och detta är ju något som man kan få efter en 
viktminskning OP.
 
Så Läkaren sa Å NEJ du är inte en 
bra kandidat för detta. 

Så nu har jag bara låtit de vara.
För jag har inte orkat bry mig.
Ja i 2 år nu :)
Men i dag kom de bara över mig.
Och nu känns det bara så rätt
varför vet jag inte.Det bara kom
att nu var det dax.

Jag ska inte banta,utan försöka ändra mitt
syn sätt på mat.Och vad jag äter och jag måste
börja motionera.
Motion och jag går inte i hopp.
Men nu måste jag,får börja med lite promenader.
Jag gick ju 10000 steg om dagen för 2 år sen
i 3 mån.Så nog kan jag om jag bara vill.

// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar