Translate

torsdag 26 september 2019

Jag undrar hur länge vi ska behöva vänta...

Jag har funderat lite på vad BUP läkaren sa.
Han sa inte AST autismspektrumtillstånd.
Som kallades för för asperger.
Utan han sa ju autism?!
Jag kan ju förstå om han har mera en asperger.
Han har så mycket,han har nästan alla kriterier
för autism.
Det är nog därför, som vi alltid haft de så svårt
med Simon.
 
Adhd och Autism
de är kärlek de <3 
 
Livet som förälder, ska väl en då inte vara så här svårt.
Jag har ju båda av världarna.
Ett barn som har svårigheter, men inte på de sättet.
Så jag vet ju hur de kan vara,med ett lätt barn.
I dag sköter sig Kevin i stort sett sig själv.
 
Han ställer klockan,går upp och fixar allt själv <3
Medans Simon får man göra allt och mycket till <3

Jag undrar hur länge vi ska behöva vänta,
på att få tid hos psykologen.
Och få slutresultatet.

// Laila


 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar