Translate

lördag 4 januari 2020

Förbannelse eller välsignelse...

Det här lovet har varit en välsignelse men även
en förbannelse :( Simon har fått en nu mera tvång.
Nu ska han kissa 28 gånger,innan han kan gå och sova.
Så det tar ca 1 timme med de,när han sen väl kommer
i säng. Då ska han ligga och titta på You Tube i en timme
innan han kan somna.
Så hur ska vi kunna få honom till skolan.
När han inte vill vakan förrns vid kl 12. 
Jag har missat två tider med HAB :(
När jag är på jobbet,så glömmer jag totalt bort tider
som jag har.
Men nu ringde hon och frågade när de passade :)
Då sa jag efter kl 14 och nu fick vi en tid kl 14.

Känner att vi behöver komma ditt och börja.
Nu har hela familjen legat sjuka.
Mange ligger nu.
Jävla skit som bara går runt.

Jag hoppas att de nya året kan leda till något
positivt.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar