Translate

söndag 2 februari 2020

Hur ska man orka hålla i alla trådarna...

Mycket som händer just nu.
Vi väntar fortfarande efter en tid till
bup läkaren.
I fredags fick vi äntligen vabb intyget.
Som han skulle skriva ut i augusti :(
 
Föräldrar utbildningen började förra onsdag.
Det var inte alls många som gick den.
Den obligatoriska utbildningen var de ju mycket.
Frågade inte om alla skulle gå autism kursen.
Och då sa hon,den är ju inte obligatorisk.
Men jag önskar att den vore de sa hon.

Tycker vi fick med oss massor,bara första dagen.
Så 3 timmar på onsdag igen.
Sen har vi sos på torsdag och jag läkare på fredag.
Och den 27 februari början tvång kursen.

Vi måste ju få ordning på Simons sömn.
Han orkar ju inte komma upp och gå till skolan.
Han tvångar så mycket på kvällen och natten :(
Hela familjen blir lidande vissa nätter.
Så de blir jobbigt för oss att komma i väg, på det vi ska.
 
Och så går vi genom lite hosta och feber.
Nu har jag haft influensa,magsjuka och nu hosta.
Har hostat sönder halsen. 
Är nog bara för jag har en sådan inre stress.
Känns som alla sliter i mig och jag vet inte vart jag ska gå.

Hoppas så att de lugnar ner sig snart <3
 
Vi kom i alla fall iväg förra helgen.
Vi sov på Stads hotellet en natt och var ut och åt.
De var så fantastiskt skönt,att bara få komma i väg.
Vi glömmer bort varandra här hemma

// Laila
 

 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar