Translate

torsdag 12 mars 2020

Tvång och så lite mera tvång...

I dag var jag på nummer två i utbildningen tvång.
Och jag blir bara mer och mer frustrerad :(
Känner inte att jag får ut det jag vill ha.

Och Simon blir bara mer och mer tvångig.
Försökte prata med honom nu under kvällen.
Hur kan vi hjälpa dig,vad kan vi göra <3
Så vi kom överens om hur  vi ska försöka hjälpa honom.
 
Hoppas bara att de kommer hjälpa lite.
Men sen fastnar han på tider.
Nu är de kl 4 på morgonen,han kan inte somna
förrns kl slår 4 :( 

Och sen vill han inte vara uppe själv.
Nu låter jag Mange ta ett mera ansvar.
Jag vill inte bli utmattad igen, vi är ju två.
Men de har redan blivit,oj oj jag är ju så trött.

Jag sover inte mer en 4-5 timmar per natt.
Ingen som hör mig klaga.Häller i mig berocca :)
varje morgon,sen är de bara köra på.

Vi har tid nästa vecka på bup,så jag hoppas
att dom kan hjälpa oss.
Annars vet jag inte vad vi kan göra.

// Laila
 









 





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar