Translate

söndag 26 april 2020

Andliga drag...

Unity 💥
Du har valt detta kort för att Du behöver umgås med fler personer som är likasinnade! Du har en längtan av att eventuellt gå en utbildning/kurs inom det spirituella, att lära Dig mer, av det Du vet att Du har inom Dig!
Du behöver även nya människor runt Dig som står stadigt med båda fötterna på jorden!
Det är också dax att ifrågasätta eller fundera på om det finns någon som begränsar Dig för att komma vidare...
Finns det någon i Din närhet som är som em bromskloss?! Du Behöver "verkligen" kika in i Ditt inre...
Då det känns som om Din längtan är stor att verkligen göra mer inom det andliga men också Din personliga utveckling.
Lyft bort det som inte längre gynnar Dig, sök efter någon som kan hjälpa Dig framåt på just Din väg, en mentor/lärare som passar Dig, som Du har valt, för Dina syften, inte någon annans... 


Så otroligt,de är precis vad jag vill.
Jag vet att jag har det inom mig,de som är andliga
som jag träffat säger alltid samma.
Men när jag var mycket liten vart jag rädd
och stängde ut allt.
Pratade med en som sa att man kan låsa
sig själv som liten, om man blir för rädd.Men den sista tiden
har de liksom kommit ut pyst ut.
Det har sagt till mig att jag är en helare.
Människor tycker om att vara med mig.
För jag ger dom energi,lugn och ro i kroppen.


Jag hör som en inre röst som verkligen
håller på att komma ut.
Det tråkiga är att det är så otroligt dyrt att
gå sådana här andliga kurser.
Vi pratar om en 20000-30000 Kr :(


Haha min man sa här om dagen,att han kunde
inte förstå att jag arbetade inom vården.
Som är så smart,med så många lösningar
på allt. Kanske därför jag behövs där.
Jag låser mig inte,söker längre bort efter svar.


Allt är inte svart eller vitt,ibland måste man
hitta andra lösningar <3
Leta utan för ramen,inte alltid de passar
de som finns innan för.


Det har mina söner lärt mig <3
Och jag är så tacksam att jag fått dessa två
i mitt liv. Vist har de varit svårt många gånger
och man dragit sig i håret.
Men vad jag har lärt mig,att hitta andra lösningar.


Bara man söker och tänker så finner man en
lösning till slut.


// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar