Translate

söndag 5 april 2020

Karantän i 2 veckor...

Efter 2 veckors karantän, ska jag äntligen
gå och jobba 😀
Det var lite jobbigt att gå ut i dag,eftersom
jag inte vet vad jag haft. Misstänkt covid19
säger inte så mycket. Jag är livrädd att jag ska smitta någon.
 
Jag vill inte smitta någon så dom blir sjuka
och kanske dör 😒
 
Siffran som dom visar, är ju ett stort mörke tal. 
Många många fler som kan ha,eller är smittade
utan att ens veta om det.
Om de nu var covid19 jag hade,så vart jag sjukast.
Sen kommer Simon,han fick lite högre feber, hosta
och var väldigt förkyld.
Mange vart lite febrig i kroppen och hostade lite då och då.
Han har varit hemma i veckan går och
jobbar i morgon.
 
Äldsta var förkyld långt före mig och han har klart sig.
Han har inte varit hemma så mycket.
Kevin har mest varit med sin pappa.
 
Och när man väl kommer ut.
Vad mötts man av då.
 
Jo pollen 😏 
och så börjar man snora igen....

// Laila
 



 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar