Translate

söndag 31 maj 2020

Mors dag...

I dag passade jag och pojkarna på att hälsa på
mormor och morfar 😍
Vi kunde ju sitta ut i det fantastik fina vädret.

Och sen fick vi äntligen hälsa på lilla Igor.
Mammas och pappas nya lilla valp.
Å vilken liten energi knippe de var,
så busig liten vovve.








Simon han bara få i sig fika,sen var han ju tvungen
och leka med Igor. Dom vart bästa vänner fort 😀
Så skönt att få träffa mamma och pappa igen.
Inte träffat dom på över 3 månader.
Har inte velat åka ditt,då dom är 70 & 75 år.
Men nu kunde vi ju sitta ute.






Sen vart de lite mors dag fika också 😋

Väntar att få hem min skönhet som jag fått
i mors dag present 😍
Mange tyckte jag skulle ha en ny symaskin,
då min gott sönder.
Så tack min älskade familj för den fina presenten.



// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar