Translate

fredag 21 maj 2021

Ut springnings tiderna...

Å herre gud vad jag har tjatat om ut springnings tiderna 😨

I dag kom dom från skolan, 2½ vecka kvar liksom.

Vad då planera, skicka ut inbjudan mm.

Haha min syster trodde att vi inte skulle ha student fest.

Jag brukar nämligen skicka ut minst 3 veckor förre.

Men bara jag Kevins pappa och lille bror får se när

han springer ut från skolan.

Men dom andra kommer få vänta på parkeringen och ta i mot honom där 😍


Sen blir de skål hemma hos oss. Så jävla stolt över honom 💖

Han har haft de så kämpigt med sin språkstörning.

Nu väntar vi bara på att han ska bli godkänd i matte,

sen går han i mål med alla godkända betyg.


Jag hoppas att jag får göra en till student, till Simon.

Att han kommer orka 3 år på gymnasium 💕


Aja nu tar vi Kevin först.


// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar