Translate

lördag 11 december 2021

Road trip...

I morgon ska jag och mamma ta en road trip.

Till Fabriken man åker för bi Eskilstuna.

Kläder, saker och mycket mera.

Mamma har varit där och de ska tydligen vara mycket bra priser där.

Så de ska bli spände och se vad man kan hitta där.

Nu har vi möblerat om i vardagsrummet 😍

Vi kastade den gamla soffan en alldeles för stor divan soffa.

Som tog upp nästa hela rummet.

Tur vi har ett stort vardagsrum, men nu har vi så mycket yta.

Det vart en går hörnsoffa.

Gillar inte nya soffor dom är ju så hårda 😏

Vi får hoppa i soffan så den blir mjuk och gosig fort. 

 

 

På tisdag börjar jobba igen, efter en sjukskrivning på 3 månader.

Ska hämta hem en el cykel från jobbet i morgon.

Vi får ju inte åka egen bil längre, alla ska cykla 😡

ja ja de blir väl bra får jag hoppas.

Ljumsken är bättre, den krampar inte lika mycket.

Har cyklat lite nu och de funkar.

Men de är ländryggen som jag är orolig för nu.

Hoppas bara att den håller.

Annars vet jag inte vad jag ska göra.

Ledig från den 23 till den 26,

jobbar ny år. Men bara till kl 13 så de funkar,

Mange han jobbar till kl 18, så de blir sen mat.

Det blir 3 rätters i år med 😋

 

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar