Translate

tisdag 28 december 2021

Sjuk stuga...

Så sjukt tråkigt i fredags på julafton, vaknade jag med förkylning.

Men efter pratat med familjen, så åkte vi och jag hade mask på mig hela dagen 😷

Det värkar som ingen blivit sjuk, en så länge.

Låg hela helgen med tjockt snor och lite lätt feber.

Men nu börjar de bli bättre, men vad de ska vara segt och lång draget.

Har fortfarande lite gul tjockt snor. 

Hade ju hoppas på att gå i morgon och jobba men de går ju inte.

Så får väl se om de blir någe jobb denna vecka.


Julen var bra,med god mat och nöjda killar.

Som är alldeles för bort skämda.

Räknade ut att Simon fått för ca 4000 kr

Och Kevin runt 2000 kr, fast han jobbar och tjänar mer en mig 😍

Tur att de bara är jul en gång om året. 


Snart är de nytt år, helt sjukt vad 1 år går fort.

Och jag fyller den symboliska siffran 50 😱

Hur går de till liksom, jag var ju nyss 20.

Haha tur man blir klokare i alla fall.


// Laila





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar