Translate

fredag 7 januari 2022

Värk när de är kalt...

Min rygg och höger ben,har inte velat vara med i dag. 

Så fort de blir för kalt, då vill de sig inte.

Var hos en kund och benet vek sig 😣

Och kunden men vad händer,

jag har bara lite värk i dag,

du skulle nog behöva vara sjukskriven lite längre.

Även fast jag tycker de är så skönt, att du är tillbaka Laila 💜


Ja de är så skönt att vara tillbaka,men ryggen,benet och nacken.

Har helt slutat fungerat.

Min man, du är förtids pensionerad om 2 år 😭

Skulle inte förvåna mig, känns som hela min kropp lägger av.


För väl ringa läkaren och kräva en bättre utredning.

Nu helg, ledig i morgon jobb på söndag.

Och nästa vecka bara 3 dagars jobb, semester på torsdag.

Då man blir ett halvt sekel 😍


// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar