Translate

lördag 25 juni 2022

Pride...

Herre gud och jösses Amalia 😱

Vad min äldsta son var full, vet inte hur mycket han druckit.

Och han gick och cyklade från Önsta.

Kan bara säga att min cykel korg är

både sned och vind.

Han ringde och villa att jag skulle hämta honom.

Men när jag precis skulle sätta mig i bilen.

Då ringde han och sa att han skulle cykla med Emil hem.

Tog väl 35-40 sen ringer han på porttelefonen. 

Gick ner för jag ville låsa fast min cykel,då

står han nere vid entrén. 

Gick ut och låste fast cykeln och sen fick jag hjälpa Kevin upp.

Haha han mår inte så bra i dag 😂


Nu i Juni är de pride månad.

Helt otroligt de som hände i Oslo.

Att skjuta ner folk på det sättet 😒

Alla ska ha samma rätt att älska den man vill älska 💖



// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar