Translate

torsdag 14 juli 2022

En till båt tur...

Vi skulle ju ha åkt med Ekerö båten,men de vart

aldrig av. Men vi hoppas att vi kommer i väg den 31 Juli.

Frågade om Kevin ville följa med,men han visste inte.

Men troligtvis inte 😰

Man får inte med honom på mycket nu.

Nu åker han själv, kom hem i tisdags natt.

Då har han varit med kompisar i Österrike Wien.

Där kollade han på formellt.

 

Kan inte fatta att han blir 20 år nu i Oktober 😱😲

Jobbar och fått fast tjänst, tjänar mer en både Mange och mig 😁

Men han sparar till att köpa lägenhet. 

Lägger undan massor med pengar,passar på så länge

han bor hemma och kan spara.

 

Nu är de bara 1 dag kvar på semestern.

Vet inte vad jag känner, kroppen lider så

de känns ju inte så skönt.

Nacken blir bara sämre, de blir 22 år nu den 26 December

sen bilolyckan var.

Och kroppen känner mer och mer av sviterna av den.

De är precis som min läkare sa,när jag ville börja jobba.

Du kommer inte känna av de nu.

Men sen kommer de slå hårt mot dig.Inte trodde jag

att hon kunde veta de 😭


Jaja livet ska väl inte vara lätt.


// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar