Translate

fredag 29 juli 2022

När man stanar upp...

I bland nyper jag mig i armen, för att se

att jag inte drömmer. Att han verkligen ligger här bredvid mig 💕

Vi har nu varit tillsammans i 17 år,

gifta 11 år 😍

I början var jag så säker att han skulle gå,

varför ville en så fin underbar kille vara med mig.

 

Om man går lite tillbaka i mina andra två förhållanden.

Så var dom destruktiva, den ena mycket mycket mera. 

Mitt första långa förhållande varade i 5½ år vi var förlovade.

Han var otrogen några gånger, hans smeknamn som jag hade 

på honom var Mikelräv.

Ja man hör ju bara på namnet.

Jag var så naiv, ung och dum. Han 7½ år äldre en mig

och jag var 18 år,nästan 19 år.

Men till slut så valde jag att gå vidare efter 5½ år.

För att inte gå tillbaka så åkte jag och min bästa vän,

till USA som barnflickor.

Där jag byggde upp mitt själv förtroende.

 

Efter 1 år kom jag hem,den killen jag var lite intresserad av 

ville fortfarande ha mig. Men han vart sur för att jag 

inte ville följa med honom hem när vi sågs.

Men men jag hade ju en till, som jag hade hört gift sig

när jag var i USA.

Men skilt sig efter bara 1 vecka.

Och nu till den värsta av min historia.

 

Nu är har vi hamnat på året 1996.


Han som var så snygg som såg ut som Jonny Deep på 90 talet.

Vi vart tillsammans och jag satte honom på en pedistal.

Och där satt han under hela våran tid tillsammans.

De kom efter 6mån, den första utbrottet.

Sen vart de bara värre och värre.

Blå märken som man försökte gömma undan.

Blå märken i halsen, då han alltid tog stryp tag på mig.

 

https://www.youtube.com/watch?v=PiHP-0T33sI 

 

Det tog 8 år och en Kevin för att ta mig ur 

det förhållandet.

Då mamma instinkten kom fram

och jag inte ville att han skulle få växa upp i de.

 

Många säger de är bara att gå, men när man är mitt uppe i de.

Så är de jävligt svårt att gå.

Sista gången han tog stryptag på mig,

var vi inte ens i hopp.

Jag var gravid med Simon,

vågade inte säga något till min man då.

Men han vet om de nu. 


De tog många år att få till livet,men sagt men säkert så gick de.

Fick bara gå igenom en massiv utmattning först.

2013-2015 

kroppen har ett sätt att ta vara på sig.

Om du inte gör de, så gör den de av sig själv.

I dag mår jag bra, har en man som älskar mig över allt annat.

Har två underbara killar, som jag älskar mer en mitt eget liv 💕

 

// Laila 

 


 Jonny Depp 1995



 


 




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar