Translate

tisdag 23 augusti 2022

Vad säger man...

 


Ja vad säger man 😔

Whiplash i 22 år, artros i ländryggen och sist men inte

minst artros i höften 😣

Som jag förmodligen kommer att Op för.

6 mån för den Op en.

 

En massa smärta är det i alla fall.

Men jag är på brits gränsen att inte klara 

av att jobba. I dag vaknade jag med huvudverk,

har fortfarande huvudverk.

Haft en sådan smärta i höften också.

Det blir inte många knopp gjorde här hemma.

Bara villa för att fixa och gå och jobba igen.

 

Hmmm vilket liv man lever 😭

Önskar bara att man kunde få lite av livet tillbaka.

Hela sommaren har höften stoppat mig.

För att jag inte kan gå långa sträckor.

Och på lördag ska Mange och Simon ta

tåget till Stockholm.

Medans jag får vara hemma, fixar inte att gå så

långa sträckor.

 

// Laila

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar