Translate

fredag 2 december 2022

Årets sita månad...

Årets sista månad 💖

Men även en månad då många stressar.

För att hinna med julklappar,julbak och julmat.

Men en då så på julafton så sitter man där

och allt är klart.

Så jag förstår inte varför man stressar så.

Årets sista månad slutar i sjukskrivning för mig.

Kroppen säger i från, för mycket värk.

Jag är så jävla envis, jag kan inte sluta förrns jag 

verkligen pressat kroppen till stupet  😨




 

Och nu är vi här, jag fixar inte att cykla 

längre. Får inte av höger ben från cykeln.

Här om dagen så höll jag på att göra mig riktigt illa.

Hade de inte stått en miner bil bakom mig.

Då hade jag kunnat ramlat riktigt illa.

Som tur va att den fångade upp mig med ryggen.

Och sen somnade jag till hos en kund också.

Jag får ju inte sova på nätterna.

Men snart är de julafton och ny år

💥💥💥 


// Laila





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar