Translate

tisdag 24 januari 2023

Vist känner jag ...

Nog händer de saker 🙏

Skulle nog gissa att jag gott ner mellan 6 - 7 kg

på dessa två veckor.

Man ser de inte,men jag känner de på kläder.

Jag har en jacka som jag inte vill stänga,

för den sitter så tajt.

Men de gör den inte i dag 😄

Den är luftig, så vist händer de saker.

Får nog vänta 1 månad till för att andra ska börja se.

 

Men de känns bra nu, illa måendet är inte så 

farligt nu. Men jag har en illa månde känsla som ligger

kvar hela tiden.

Men inget som stör  längre.

Jag känner inte så mycket hunger och jag bli mät fort.

Så medicinen funkar på mig, vilket jag är

så tacksam för.  

Om 2 veckor,börjar jag med en högre dos på 7 mg.

 

Jag skulle vilja köpa en våg,men är lite rädd att

Kevin ska få tag på den och börja väga sig

varje dag.

Dom hade en för 100 kr på Coop xtra nu.

Får se hur jag gör,men skulle vara bra att se när kg rasar av.

 

// Laila




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar