Translate

torsdag 23 februari 2023

Nöjd läkare...

Läkarbesök i dag.

På 6 veckor så har jag gott ner 11 cm runt midjan.

Men bara 5 kg 😐

Själv vart jag lite besviken, men läkaren

var super nöjd.

Han sa att han inte hade förvänta sig, så

bra resultat på så kort tid. 

Så jag får väl vara nöjd att han är nöjd 😊

Så nu ska vi ses den 31 Mars igen för vikt.

 

Vart sjukskriven till den 31 Mars, då jag fortfarande

har problem med ljumsken.

Men jag hoppas att den släpper ju mer i vikt jag går ner.

 

I helgen blir de lite trevligheter, så mamma kommer 

och hänger med Simon.

Haha dom kommer nog tvinga Kevin och köra dom

för att äta ute någonstans  😂

Kan tänka mig att de blir Max.


Ska bli trevligt och mysigt och få hänga lite

med min man i 24 timmar 💖


// Laila






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar