Translate

tisdag 9 maj 2023

En fika...

I dag var jag och hämtade upp fina U 

efter hon slutat jobbet.

Åkte hem till henne och tog en kaffe 😍 

Som vanligt vart en massa prat och sen var kl 16.

Så då fick jag åka hem då jag hade tvättstugan.

Men tiden bara flyger förbi när vi pratar.

 

 

Skönt att få komma ut lite med.

Sen börjar Simon och bli berodde av mig igen 😧

Vilket inte är så bra.

Han är van att jag är hemma nu.

Så jag försöker åka lite då och då.

Hoppas på kunna jobba snart igen.


Får se vad läkaren säger den 26/6

Får se om jag tar mig en tur till mamma och pappa

i morgon. Behöver städa ur bilen den är så skitig.

Hoppas få med mig Simon då också.

Han behöver komma ut han med.

Man får passa på när solen är framme.

Nu för tiden vet man ju aldrig hur länge man får ha

solen framme 💛


// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar