Translate

onsdag 3 maj 2023

Så tacksam...

 

                                       Jag är så tacksam, för att jag har en 
                                                        så bra läkare som jag har.
                                       Som inte gav upp och pushade på mig.
                                        Han verkligen hejar på mig, 
                                               han är helt toppen 👏
                                                   I dag var jag förbi och vägde mig.
                                                   3 kg sen sist och 2 cm i midjan
                                                            Så resultat från den 
                                                9 januari 10 kg och 23 cm i midjan.
                                                              Jag är så otroligt glad, 
                                            att de går sakta men säkert åt rätt håll  🙏
 
Men 20 kg kvar innan operation.
Så förhoppningsvis till sen hösten.
Jag hoppas att de blir i år i alla fall. 
I morgon är de planerings dag, gillar verkligen dom.
Man får lite annat att tänka på.

// Laila




 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar