Translate

tisdag 12 september 2023

Mycket har hänt...

 Skolan går bra för Simon,han har gott

de dagar han ska gå.

Måndag,onsdag och fredagar från 9.30-13.15.

Och han trivs halleluja han trivs 😍

Han går med två gamla kompisar från

Emausgruppen. 

Vilket han tycker är jätte kul.

Han åker själv med sin el sparkcykel.

Han fick en ny som går i 25 km,

den går lite bättre en dan andra.

Som bara gick i 20 km.

 

Vi har varit i Finland på en båt resa 😀

Till Helsingfors, trodde aldrig att jag skulle fixa de.

7 timmar och vare ute och gå,

men jag hade kryckor med mig.

Hade jag inte haft de, så hade de aldrig gott.

Och naturligt viss så skulle ju mina herrar åka

den dyraste båten.

Den som har en gå gata,vist den var riktigt fin.

Men vi vart så besvikna på buffén

och även frukosten 😐   

 

Men annars så var båten super fin och 

resan var riktigt fin.











 

 Sen har jag mätt mig igen,helst

sanslöst hela 30 cm bort från midjan.

Mina tabletter är omtalade.

Oftast är dom slut på apoteket för att

läkare skriver ut dom till patienter som

inte ska ha dom.

Dessa är ju för diabetes,

vilket jag har typ 2.

Men just nu är den under kontroll då jag

äter så bra.

Kommer äta den ett bra tag.

 

Dess värre är jag rädd, när jag väl får en operation.

Att höften är så dålig, att dom inte kan få ordning på den.

Tyvärr blir de bara värre och värre.

 

// Laila

   


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar