Translate

torsdag 16 november 2023

Seans...

 

Nu i kväll var jag på seans 💕

Jag fick de jag ville,min vän Janne kom.

Jag fick mina svar och nu äntligen

efter så många år 1997.

Känner jag äntligen frid och den där klumpen 

har släppt 💖

Du hade bestämt dig oavsett vad jag sagt eller gjort.

Men de känns skönt, att jag en då kunde hjälpa dig.

Och känna dig lite bättre

och att de jag gjorde fick dig att må bättre.

Men att din själ inte ville något mer.

Och jag förstår de nu min vän...

Både du och jag kan gå vidare.

Jag vet att du finns där

och du kommer inte vara lika aktiv 

här hos mig.

Men jag vet att du finns där och de

känns tryckt att du finns där och hejar på mig.

 

Och jag vet att de var du...

När jag sätter mig i bilen och startar den.

Så kommer Darin - Starkare

Vad är oddsen på de liksom 💞

 Text: Ja, du kommer gro en dag Men det kommer kanske ta, ett litet tag O jag vet det kräver mod att våga visa dig så skör, visa dig svag Allt det svåra har ett slut Tänk på allting som du redan klarat av O när livet inte är så lätt, snälla öppna upp dig själv Tillsammans är vi mycket starkare Ibland när du bara vill ge upp, dela tårarna med mig Tillsammans är vi mycket starkare Du behöver inte le Ingenting du inte vill, du orkar med För du bär på nånting tungt O jag kan se att sorgen ännu är så ung O när livet inte är så lätt, snälla öppna upp dig själv Tillsammans är vi mycket starkare Ibland när du bara vill ge upp, dela tårarna med mig Tillsammans är vi mycket starkare Så håll dig, håll dig hårt Du klarar av det här Så håll mig, håll mig hårt Jag finns alltid här Ibland när du bara vill ge upp, dela tårarna med mig Tillsammans är vi mycket starkare

 

// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar