Translate

torsdag 28 december 2023

Förlora igen tid på att tänka...

 

I går pratade Mange om en kollega

som blivit lämnad av sin man.

Då han hade varit otrogen,men nu gift sig med den

mycket yngre kvinnan.

Och struntar helt i sina två barn 😨

 

Hon tänker vad har hon gjort, för att förtjäna detta.

 

Så har jag tänkt i så många år.

Mina första kille var otrogen,Kevins pappa

var de också.

Och han gjorde så mycket mera en de.

 

Den tanken har förstört, så mycket i mitt liv.

Till slut var jag bara tvungen att ge upp den

känslan. Jag fick förlåta mig själv

för att kunna gå vidare 💖

De var inget som jag gjorde,de är deras

verk som dom gjorde mot mig.

De har inget med mig att göra.

Om jag kunde vara så klok tidigare.

Men jag är tacksam att jag har kommit hit i dag.

 

Livet är till för att njutas av de man har.

Och de som finns i ens liv 💕

Just nu...

 

// Laila

 

 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar