Translate

fredag 8 mars 2024

Så stolt över mig själv...

Har hållit på nu i 3 veckor.

Äter bara 1200 kalorier per dag.

Så de är mycket vägning och hålla kol

på kalori intaget 😋

Men jag är så stolt på 3 veckor,

har jag nu gott ner 4,7 kg.

Har ju inget val måste ju ner.

För att kunna få min operation

i höften.

Så tråkigt, blir väl hemma året ut  

kan jag tänka mig.

Saknar mina kunder så mycket 💖


Börjar tycka de är så tråkigt att vara hemma.

Tror till och med att jag har blivit

lite deprimerad.

Får fan inget gjort,bara sitter.

Tar sjukt mycket på mina krafter

att bara gör något.

Och på grund av att jag bara sitter,

så tappar jag ju muskelmassa överallt.

Känner i ryggen och i knäna.

Har hittat ett lite program,som jag

ska försöka göra varje dag.

Måste bara komma i gång också 🙏


// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar