Translate

torsdag 4 april 2024

Trots allt...

0,6 kg ner så nöjd med de resultatet 😍

Med tanke på att jag åt mera en vanligt 

under påsken.

Så är jag glad att vågen ändå står på -

Så nu är de 9,3 kg på 7 veckor 😱

Jag är så tacksam för varje kg ner.

När man kommer upp i min ålder,

är de inte de lättaste att gå ner i vikt. 

Och dessutom bara genom att äta,inte

någon form av motion.

 

 

Men de kommer väl längre fram då det

blir svårare och svårare.

Men motivationen är operation

och få åter gå till mitt jobb  🙏

Var på möte i går på jobbet.

Pratade med min chef om hur de såg ut.

Och varför jag inte varit in på

över 2 månader.

Vet att jag inte behöver gå men jag vill träffa kollegor

och inte missa några APT möten.

De vart för mycket var helt inne på att få

operationen nu.Och sen inte få eller inte vilja göra

den nu. Då de skulle bli för mycket komplikationer.


Men nu så är de bara fokusera

och köra på 👊

 

// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar