Translate

fredag 28 juni 2024

En liten båt resa...

Nu så är vi äntligen hemma.

Fy fan vilken värk jag har nu,min höft

fixade de inte 😭

Men jag gjorde de,jag gick upp till

Thalins gamla stan.

Normalt tar de inte mer en 15 min att

gå från hamnen och upp ditt.

Men för mig tog det nog 30 min.

Sen gick vi nere vid hamnen också,där har dom

en massa torg handel.

De var en hel del som hade förändrats

sen vi var där sist.


Var lite orolig för Simon om han skulle fixa

i mitt tempo. Men de gick så himla bra 💖

jag sa de till honom också,han vart nog lite nöjd.

Men båtresan över är ju bara helt fantastisk.

Massa bra band och shower som vissas.

Man köper inte så mycket på båten då de är 

euro. Relativt dyrt kan man säga.

 



Så fint när vi kom in till Mariehamn på kvällen.

Vi gick förbi Rysslands ambassad.

Och där hade folk gjort klart sitt missnöje.



  Sen har vi gamla stan i Thalin.





// Laila

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar