Translate

söndag 21 juli 2024

Hur ska man orka...

Ger snart upp om livet 😭

De blir bara värre och värre i min höft.

Blir bara svårare och svårare att gå

och vi ska inte prata om att bara sätta sig ner...

Jag är rädd för när väl operationen blir av,

så är det så förstört så att höft kullan

inte går att fixa till.

Mitt hem håller på att rasa i hopp,

för jag inte fixar att hålla rent.   

När man bor i hopp med 3 st karlar

som inte inte har samma tänk på hur fint

och trevligt de ska se ut här hemma.

Mange gör så gott han kan,

utan honom så vet jag inte vad jag

skulle göra 💕

Får ett besök i morgon av en gammal vän,

så nu har jag hållit på att städa sedan i går.

Jag får liksom dela upp de.

De var hon som köpte alla dockkläder jag sydde.

Och sen har jag tvättat,då Kevin ska

åka till Öland.

Han behövde lite kalsonger och strumpor

tvättade.


Sen hoppas jag att Kevins pappas kompis kan 

släcka lampan som lyser.

Så vi kan få den igenom berikningen.

Lovade fina Ulrika att vi skulle åka till

Åsby och ta en fika hon och jag.

 


 

Alltså detta väder varmt soligt och

nu molnigt och kvavt.   

Vad har vi för väder nu för tiden egentligen.

Kevin skulle i alla fall få rätt okej

väder på Öland i alla fall.

Nej dax att fortsätta med städningen 😄


// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar