Translate

fredag 5 juli 2024

Och nu då...

Jag känner en sådan frustration att

det går så sakta.

Att jag inte kan motionera och göra mera

på min vikt resa 😞

Att de ska ta så lång tid att gå ner i vikt.

Jag vill bara göra operationen nu...

Så jag kan få börja jobba igen.

Saknar att jobba och träffa alla kunder.

Och nu ska min läkare byta vårdcentral 😱

Och jag känner bara Gaaaaaa....

Ska jag byta och följa med,han ska börja

på Gryta vårdcentral har ingen koll på den alls.

Så jag vet inte om jag törs.


Men en sak är säker i alla fall,att våran resa

har sabbat min höft till de sämre.

Måste hitta något som funkar att göra,

när de gäller träning.

Men vad?!


Ortopeden vill att jag ska gå ner 30 kg till

och i och med de blir de 50 kg totalt 🙊

De är inget man gör på en kaffe rast och

dessutom 52 år gammal.

Kroppen är ju inte som den var när man var

yngre. Men jag är förvånad över att mitt skinn

har dragit sig tillbaka rätt så bra.

Jag kommer att behöva en operation som

tar bort överflödig hud.


Men det är en annan dag de...

Nu är de bara 15 kg som ska bort,helst innan året är slut.


// Laila


 Som vågorna på havet, skiftar även vi

våra liv. Åren sköljer över oss...

Och vi försätter bara att rulla vidare.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar