Translate

lördag 31 augusti 2024

Ja ibland så...


Så kan de verkligen kännas ibland.

När något äntligen går vägen, då blir man i stället

vad är de för fel nu då 😲

Simon kom inte i väg till skolan i går.

Vaknade med migrän och jag kunde inte köra honom.

Och han vill ju inte åka själv.

Så de får bli nya tag nästa vecka.

Mannen jobbar i helgen och

i kväll ska han och Kevin gå på VSK match.

Ska leta på någon bra film tänkte jag.

Får inte virka så mycket,får sådan himla 

verk i nacken. Vaknat upp med huvudverk

i en hel vecka nu.

Antigen är de min sömnapné som blivit bättre

på grund att att jag förlorat så mycket i vikt.

För den blåser ut så himla mycket luft nu.

Får släppa ut flera gånger per natt nu.

Får man för mycket syre så blir väl de att jag kan

få huvudverk.

 

// Laila
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar