Translate

måndag 5 augusti 2024

Lite virkat...

Eftersom jag inte kan vara ute och gå så mycket.

Blir de mycket virkande 😍

Virkat en kudde som jag ska lägga

in vadd i.


 

En poncho till lilla Leja 💖

Denna gången gjorde jag inte en fusk variant.

Denna gången virkade jag runt.


Och sist men inte minst en till väska 😀

Ska bara sy ditt ett foder inne i väskan.

Denna gången virkade jag handtagen,

det blir också väldigt snyggt.

Och nu håller jag på att virka en 50 års present.

En Elsa mössa och en halskrage 💝


Annars går de sin gilla gång,snart skolan för Simon.

Ska bara ringa veckan förre och prata med

Simons mentor. Han vill inte gå på uppropet,

så måste säga att han inte kommer på den.

Och boka in en tid till ett mötte också.

 

// Laila



 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar