Translate

lördag 7 september 2024

När livet formar en...


 
 Jag har verkligen fått kämpa mig genom livet.
Till och med som barn, då jag vart väldigt mobbad 
Inte ens som vuxen, har livet varit lätt.
Mitt liv har många gånger kastat mig ner på
dom mörkaste avgrunderna.
Men jag har på något sätt alltid sett ljuset i tunneln.
Detta har ju så klart format mig till en person
som verkligen kan se människan i de mörka.
Jag sträcker alltid ut min hand när jag ser att någon drunknar 
För jag vet hur de känns att vara där nere ensam.
I dag vet jag varför mitt liv har varit som de varit.
För att jag en dag skulle komma hit där jag är i dag.
Jag har mycket kvar att lära mig,men jag har presic börjat min resa.
Och jag är så nyfiken på hur den kommer att fortsätta 
Men jag är en då tacksam för allt jag har fått kämpat mig genom.
Det har ju gjort mig till den jag är i dag 💗🙏

 // Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar