Translate

lördag 27 juni 2026

När man blir gammal...

Ju äldre jag blir desto mindre bryr jag mig

om vad andra tycker.

Och det är ju bara så skönt 😀

Vem orkar bry sig om vad andra tycker.

Jag gör det jag vill och gillar ingen de.

Nej då gör dom inte de,

inte mitt bekymmer.

Det ligger på dom

inte på mig.

Så länge jag inte gör något olagligt 😉

 


 

 Det har snart got 5 veckor sedan operationen.

Och jag blir starkare och starke i benet.

Jag kan gå i trappen som en helt vanlig

människa.

Och det känns okej.

Men jag behöver fortfarande gå ner i vikt

det känner jag.

Har ju inte slutat utan bara kört vidare.

Det har väl blivit mitt leverne nu för tiden 🙏  

 

   // Laila♥        

 

 

 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar