Translate

onsdag 20 februari 2013

Å det verker så jag blir tokig :/



Nu är min nacke så dålig igen,har fått nackspärr igen :( Har så svårt att vrida huvudet åt höger igen.Jag måste gå till min sjukgymnast och det är snarast.Hon är så himla bra hon trycker ut var enda kota och sen är det så skönt efteråt.Fick mitt schema i dag för 4 veckor,men det var jätte bra :) Alla andra har fått häst schemor och jag fick ett jätte bra.Måste ha charmat kontoret riktigt ordentligt ;) Längtar så till måndag då vi åker med Birka på vår årliga sportlovs tur.Jag är ledig på tisdag men måste vara ledig även på måndag,så jag får se om jag måste jobba på fredag.Annars blir jag ledig 5 dagar inte helt fel det heller,känner att jag verkligen behöver det.Helst för nacken den är i så dåligt skick just nu.Nej gott folk nu ska jag sätta i gång med maten det blir köttgryta .

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar