Translate

fredag 22 februari 2013

Ledig :)

Just nu är jag glad att jag är ledig i 4 dagar.Har fått så mycket information denna vecka, så det känns som all info bara snurrar omkring.Kommer att få stora utmaningar den kommande tiden,men det ser jag fram i mot.Att chefen har ett sådant förtroende gör mig mycket motiverad :) Ska bli skönt att få komma i gång med grupperna nästa vecka,det har varit så tungt  den senaste tiden med den traditionella hemtjänsten.Känner att en massage skulle inte sitta helt fel,men jag har en underbar man som har gjort det bästa han kan.Love you baby :)Snart är det dax att åka på vår årliga kryssning med Birka,vi har ju sportlov nästa vecka.Men barnen har det bra på fritids dom ska göra så mycket roligt så.Och i dag fick jag veta att jag har hela 31 dagars semester :))) Yippiie det var länge sedan jag hade semester på sommaren.Men jag tar den i början av augusti och sen blir det ju en vecka till Turkiet också.Så äntligen är det fredag och ledigheten är äntligen här,så skönt så ha en toppen helg alla.

// Laila

 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar