Translate

lördag 23 februari 2013

Lite tid hos mamma och pappa i dag....

 Simon i Surahammars centrum
 Mamma,Carola,Simon & lilla Julia på väg till centrum
 Julia och Carola
Simon ska åka pulkabob  :))

Har fortfarande nackspärr :/ inte alls skönt.Tur jag har min nack krage den är bra den.I dag åkte jag och Simon till mamma och pappa.Hade ett paket som väntade där,har köpt ett par jeans :) Och det är stort Laila i ett par jeans.Det har nog inte hänt den senaste 15 åren :))) Så jag tänkte jag skulle bryta den trenden.Min lillasyster ska du verkligen ha dom där,det är inte du :))) Ha ha ha jag måste börja någon gång ju.Dom var jätte sköna och det är ju därför jag inte vill ha dom på mig.För att dom är så stela,ja ja ja jag vet dom blir mjuka  efter ett tag.Men så nu har jag i alla fall ett par,alltid en början.Sedan vart det ett par mjukis byxor så klart och en ny BH.Det behövde jag,den jag har gör så ont och jag tror inte den alls passar min nacke.Men nu ska det nog blir bra,nu har jag en ordentlig jobbar BH.Vill inte ha någon fin på mig när jag jobbar.
Så i dag när vi åkte så ville Carola och lilla Julia följa med.Men inte Kevin,inte han heller :( Så tråkigt att han aldrig vill följa med längre.I dag blir det Melo,hoppas det är några bra med i kväll i alla fall.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar