Translate

söndag 24 februari 2013

I morgon sportlov....


 I morgon har vi sportlovs vecka här i Västerås och i morgon blir vår årliga resa med Birka Paradis.Dom har jätte mycket roligt för barnen på sportlovet.Men sen får barnen vara 3 dagar på fritids men dom ska göra så många roliga saker så :)) Så jag har inte alls någe dåligt samvete för dom måste vara där.I dag har jag och Mange städat och det behövdes kan jag säga.Det var så skitigt här hemma,ville inte åka och komma hem till en svinstia :/ Men nu är det så fint här hemma igen.Var en sväng ner till tvättstugan med.
Ska sätta mig och fixa mina jeans så jag kan ha dom på mig i morgon när vi åker :) Dom var ju så långa i benen,jag är lång men dom var för långa till mig med.Typ en person som är ca 190 kan nog ha dom ha ha ha vet inte hur dom tänkt sig när dom sydde dessa byxor.Ni får ha en jätte bra sända em och kväll

// Laila



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar