Translate

torsdag 14 februari 2013

En bra dag...

Har varit en bra dag en då :) Fast man inte har varit så kry denna vecka.När jag hämtade barnen kom Kevin med en röd ros :))) Han gav den till mig,Å mitt hjärta du är för snäll.Men så arg du kan vara i bland.Har ett moster i badkaret just nu.Simon är på krigstigern,han vägrar och lyssna och missade maten så nu får han äta själv.Vilket han inte alls vill göra :/ Man kan då aldrig göra något rätt känns det som :( Man har huvudet ner och fötterna upp.Ja ja så är det min vardag just nu.I morgon ska vi till skolsköterskan,Simon ska vägas,mättas och sen ska han göra öron test.Och sen blir jag och Mange kvar för att svara på en massa frågor om familjen.Så Simon kan få gå i denna lilla grupp i höst,efter som BUP inte vill hjälpa till så får vi göra så här i stället.Gjorde pannkakor till Simon när han kom hem med sylt och en massor med grädde vilket han bara älskar.Vart en alla hjärtas pannkaka :) Ha en fortsatt mysig kväll 

// Laila 

 Kevins fina ros jag fick :)
Simons pannkakor som jag gjorde till han,ser dom inte goda ut :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar