Translate

fredag 15 februari 2013

Helgen börjar...

Mange kom hem med dess i veckan 

Men jag jobbar i helgen :/ Ogillar att behöva jobba helg när mina nära och kära är hemma.Men så är det när man jobbar inom vården.I kväll var det Disco på skolan och Simon ville gå och vad förväntas full han var,det var 1:a gången han gick.Och han hade så roligt fast det inte var så många kompisar där.Mange följde med så det fans någon som höll lite koll på han,men det hade gott så bra så :)) NU är det en trött kille som ligger på soffan.Vi ska på dop den 30 Mars och har börjat leta lite dop presenter men vad svårt det är att hitta något som man vill ha.Tur att jag har ett tag på mig att leta :)) Nu börjar snön på att smälta bort igen,så varför skulle det ner och göra :( Bara irriterande då kunde det väl vara kvar då.Men nej gott folk nu ska jag sätta mig ner och titta på lite tv:e 

// Laila 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar