Translate

onsdag 13 mars 2013

Äntligen feberfri...

I dag är jag helt feberfri så skönt,men jag är fortfarande så snorig.Så jag blir hemma i morgon med,vet inte om jag ska vara hemma hela veckan ut.På lördag ska vi på 6 års kalas till söta Sofie :) Och jag får träffa mina underbara vän Madde.Jag lider så med Kevin när han ska åka till sin pappa,han är så förtvivlad och gråter :( Känns inte alls skönt att släppa i väg honom gråtande till sin pappa.Han är så otroligt orolig att det ska hända oss något här hemma.Han har även börjat bli lite orolig för mitt jobb också,han måste med säkerhet veta att jag inte kan bli skada när jag är på arbetet.Men som jag säger så är det inget jag kan lova och man kan bli skada på vilket jobb som helst.Jag hoppas att det blir bättre snart för honom,inte roligt att han ska gå och vara så rädd att något ska hända oss.
I dag hade Simon semel dag på fritids,lite kul att dom har så att man kan få fika med barnen.Och bara 20 kr för en semla och kaffe :) det är väl bra.Får se om mamma kommer i morgon,pappa skulle till ögon läkaren vi 9 på morgonen.Sen skulle dom åka och handla lite efter det :)

// Laila 
Kevin och Simon på Birka 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar