Translate

måndag 11 mars 2013

Sovit nästa hela dagen...

I dag har sängen varit min bästa vän,har sovit tills jag skulle hämta Simon kl 14.Snoret rinner och jag nyser hela tiden.Fryser och svettas om vart annat,så det blir inge kvälls jobb för mig i morgon.Och jag som skulle träffa min fina vän Madde :( Det är väl så himla typiskt när vi äntligen kan träffas så går man och blir sjuk.Skulle ha städat och tvättat i dag,hade så mycket jag skulle ha gjort.Men det får väl bli en annan dag i stället.Sen har jag lite jag måste sy också,så jag hoppas jag hinner med allt nu.Kände redan i går att jag inte mådde så bra,men sen under natten bröt det ut ordentligt.Jag vart kall i lördags när jag fick stå och vänta på en tjej i 20 min och jag hade inte så mycket kläder på mig.Att man inte lär sig att klä på sig ordentligt när man ska vara ute.Och det har ju varit så kallt igen,det är ju minus grader igen.
Jag läste på aftonbladet nu att ett par hade köpt en fin sten på en marknad i Antalya i Turkiet.När dom skulle åka hem vart dom tagna på flygplatsen och förda till polisen i Turkiet.Mamma fick åka hem men pappa vart kvar och riskerar ett straff på 10 år.SÅ det blir inga stenar för oss att ta med hem,eller att köpa för den delen.Fy så otäckt det kunde lika bra varit vi,älskar att ta med stenar :) Så det får bli en annan gång.

// Laila

Turkiet

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar