Translate

måndag 11 mars 2013

Hej och hå...

Just nu är jag inte alls så glad :/ Jag är så förkyld igen.Men det blir så när man går in och ut hela tiden.Man duschar någon man blir fuktig och varm sen ut i kylan igen.Jag nyser och är så snorig,kom hem i går vid halv fem somna på en gång sov till vi skulle äta.Åt somna om vaknade var vaken i någon timme sen sov jag hela natten.Inte så värst kul för min stackars man,har inte sett dig på hela helgen ju mmmm stackare.Vi får åka i väg och bara rå om oss själva lite tror jag.
Kevin sov hos sin pappa från lördag till söndag,hoppas det kommer gå bra nu för han och sova där igen.Och Simon var hos farmor och Bob hela lördagen då både jag och Mange jobbade.Och det hade också gott bra,bra för Simon och få vara lite mera själv hos sin farmor med.Ne nu ska jag gå och göra lite The :)
Hoppas att alla får en jätte bra vecka.

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar