Translate

torsdag 28 augusti 2014

24 timmars bug...

Ja ha då var man bättre igen,eller 
jag är fortfarande lite matt i kroppen.
Men annars är jag okej.
Nu är det Manges tur,fast han har bara
varit dålig i magen och är matt i kroppen.
 
Nu åter står det och se om den lilla också blir sjuk.
Men jag håller tummarna att han slipper.
 
Skolan har nu passerat i morgon 2 veckor redan.
Kevin trivs jätte bra i sin nya skola :)
Och i morgon ska dom få ut en helt nu Ipad.
Och killen som dom var rädd för han har bytt skola :)
Så det är ju skönt och alla säger nu att skolan är mycket
lugnare.Tacka sjutton  för det ingen som går och hotar folk
och slår dom.

Simon tycker det är lite jobbigt att pendla mellan
villa skolan och fritids :( Så jag ska försöka 
ha ett mötte med skolan, så vi kan börja och för
flytta honom tillbaka till Emaus.
Fritids säger att det går så bra för honom.
Att han är lugn och fin,tills någon är elak eller gör
något dumt mot honom.Då blir han jätte arg.

Och han börjar få ett mycket hett temperament.
Han blir arg på sekunden och skriker som en
galning.Och sen vill han inte lyssna om man försöker
förklara för honom.Jag antar att det har med hanns
diagnos att göra.Har förstått att dom har ett 
hett temperament.
 
// Laila
 
 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar