Translate

fredag 29 augusti 2014

Att släppa taget för å vinna livet!

Det skrev Carola Häggkvist i sin blogg.
Och det är nog det jag måste börja med.
Att försöka börja släppa taget och få in mitt liv igen.
Det känns skrämmande,men nog ett måste.
Vinna tillbaka livet är ju allt jag önskar,
för mig själv och min familj.  

Jag ska till EMP på tisdag,
då hoppas jag att jag får lite svar.
Om hur jag egentligen mår och hur jag 
åter ska kunna få mig tillbaka.
ATT SLÄPPA TAGET FÖR Å VINNA LIVET !

Det kanske inte är så svårt,kan man ju tycka.
Men när man har gott så långt,
att du tappat dig själv i en utmattning.
Hela ens personlighet bara försvinner,
du som var finns inte längre.
Bara en spegelbild som finns kvar av dig själv.

Måste hitta tillbaka till mig själv

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar