Translate

måndag 1 september 2014

EMP i morgon...

I morgon är det äntligen dax för att ta del
av min utredning.Ha ha ha  ja kanske inte ska ha så bråttom
dom kanske kör mig direkt till psyket.
Nej man ska inte skoj om det :) 
Mange följer med,hade vist tittat fel,trodde han började
kl 11.45 men han börjar kl 13.Så han hinner följa med mig.

Jag har jätte stora förväntningar, så jag hoppas dom har
något bra att komma med.
Eller vad jag ska göra,för att slippa vara så
här trött.Det var en jobbig sommar med mycket sena kvällar
och det har gjort mig så trött igen.
Och sen nu magsjuka :( Jag hinner aldrig få villa
och få min styrka tillbaka.Det är alltid något som händer.

Ja ja nu är det i alla fall snart dax att få veta :)

// Laila

har du ingen rosett till paketet så gör din egna följ efter så får du en fin rosett.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar