Translate

tisdag 2 september 2014

Utredning klar...

I dag var jag och Mange ner till EMP.
Och jag är rejält utbränd :( Och den här tröttheten
kommer jag att få leva med.Den kan gå bort,men oftast sitter
det lite kvar eller helt kvar.
Så nu ska jag få hjälp med att leva med
det i mitt nya liv.

Ska få börja med grupp terapi och rörelse terapi.
För att komma i gång,jag sitter ju mest :)
För att orken inte finns.
Så allt ska väl komma i gång i oktober.
Skönt att få en plan.

Men vet inte riktigt hur jag känner för att 
leva ett liv med trötthet.
Men dom säger att man kan distrahera 
den med olika saker.
Så det ska bli intressant hur vi ska gå tillväga med de.
Nu är det i alla fall i gång,känns så skönt :)

// Laila


2 kommentarer:

  1. Vi får hoppas att det blir bättre av att få gå på grupper och få hjälp med det :)

    Vi finns här för dig/er!

    SvaraRadera
  2. Tack ja jag hoppas det :) ska bli skönt att få komma i gång med något i alla fall.Kram <3

    SvaraRadera