Translate

måndag 3 november 2014

En ny vecka...

Då var vi hem komman igen.
Skönt att komma hem,men en då skönt att få komma
i väg en stund.Gillade inte båten som vi åkte med.
Det vart Cinerella denna gången och jag tyckte maten var
dålig och frukosten.Och sen var den så stor och opersonlig.
Vi åkte i en grupp med vi tappade bort varandra hela tiden.

rosa pantern mmmmm så gott :)

Men nu har vi provat den,så nu vet vi till nästa gång.
Det hade gott bra för mormor också.Inga större bekymmer :)
Skönt att veta att det går så bra när hon är här med Simon.
 en selfie,men att jag har så svårt vart jag ska titta :)
// Laila

2 kommentarer:

  1. Bästa båtarna jag åkt med är silja galaxy och birka paradise! Så himla fina och bra dansbarer ;)

    SvaraRadera
  2. jag gillar ju Birka :) men skulle vilja prova på silja galaxy så får se om vi tar den på sportlovet

    SvaraRadera