Translate

onsdag 5 november 2014

Ett uppvaknade...

I går fick jag en känsla av att det inte var så farligt
som jag trott :) Och det var så befriande.
Men vi får bara rida med just nu.
Men jag har mina funderingar på om Simon,
blir till ett litet monster av sina mediciner :(
Har förstått att den han äter kan ge med sig raseriutbrott.

Så jag måste ringa BUP och fråga om så är fallet.
Men i dag eller en så länge har han varit lugn.
Men då har jag suttit med honom hela em.
Och det fungerar ju inte i längden.
Så jag måste hitta en annan lösning på det.
I morgon ska fritids ringa,då får jag se 
hur dom tänker lägga upp detta.

Jag går bara och väntar på att få kommma igång
med min terapi grupp.Men det händer inget :(
Så det måste jag ringa och kolla vad det är som
händer.Blir lite jobbigt att bara gå och vänta.

// Laila


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar