Translate

torsdag 6 november 2014

Vad ska man säga...

Fritids ringde i dag och inte hade
hade dom gjort något.
Nu pratar dom att Simon behöver en egen resurs :(
Jag fattar ingenting,det är precis som att han
har försämrats sedan i våras.
Jag förstår inte att jag inte känner av det.

Det är ju flera barn som bråkar.
Om dom kunde lämna Simon i fred,
så skulle det ju inte vara någe problem.
Så nu får vi stå tillbaka som vanligt.
Bara för att Laila gör som vi säger.
Men inte denna gången,dom får se till att fixa
detta nu.Och görs inte det då får dom andra föräldrarna
också så vara hemma med sina barn.Och inte bara jag.



Så det skulle hon fram föra till rektorn.
Dom har behandlat oss mycket dåligt.
Och vi har bara accepterat det,men inte någe mera.
Så vi betämde att dom hade till nästa torsdag.
Att hitta en lösning på deras situation.

I dag har det snöat :) riktigt mysigt tycker jag.
Så det var ju klart att Simon skulle ut.
Så det vart en sväng ut med bobben :)
Men jösses vad blöt han vart.
Men så skoj det var.

 full utrustad :)

 jag ser det snöar ;)

// Laila

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar