Translate

lördag 7 mars 2015

'' Adhd is Cool''

Just nu tycker jag inte adhd är kul alls :(
Tycker det står så mycket positivt över allt 
om adhd nu.Och det är väl bra i och för sig men
som mamma förälder till ett barn, med adhd är det
inte så kolt varje dag.

Helst dessa dåliga dagar blir man rätt slut
som människa.Jag vet att han inte kan rå för det,
men FACK ADHD säger jag bara.
Just nu ser jag inget positivt med diagnosen alls,
Jag är så himla tröt på den,kanske jag ser de positiva
när han blir äldre.För just nu ser jag inte de :(

Det märkas nog att min dag inte varit den bästa.
Men andas och börja om,är mitt motto nu.
Så i morgon börjar vi om :)

//  Laila



4 kommentarer:

  1. Läs :
    http://blondinbella.se/2014/09/till-dig-som-inte-har-adhd/

    Och
    http://visavagen.samhall.se/blondinbella-min-adhd-ar-min-superkraft/

    Lite positivt i den gr vardagen !! Kram kram

    SvaraRadera
  2. Jag har sett dom klippen :) Jag vet att han inte rår för de,men det är inte alltid lätt att vara mamma till ett barn med adhd.Jag läser allt som kommer i min väg om adhd <3

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tycker det är inspirerande! Det är dock inga klipp utan texter som skrivits ☺️ Där hon berättar hur hon avnänt sin ADHD till något helt fantastiskt ☺️

      Radera